Dag 17 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Kees en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

02 Juli 2018 | Denemarken, Kopenhagen

7 uur de wekker. O ja op tijd eruit want de auto moet om 9 uur weg zijn anders moeten we betalen en we hebben geen munten meer. Er was weer een heerlijk ontbijtbuffet, dus we konden de dag weer goed beginnen. Ook de moterduivels (had ik nog vergeten te vertellen gisteren) We zaten aan het diner toen er een hele groep mannen in leren pakken binnen kwamen. Oje oje. Maar als je goed keek zag je dat de een nog beroerder liep dan de ander en toen de helmen afgingen...... ja hoor allemaal grijze koppies. :) De reis verliep voorspoedig. Ondanks dat Kees zich gisteren zorgen maakte over hoe druk het wel zou zijn op de maandagochtend. Nou en het was druk!!!!! Op een gegeven moment kwamen er zomaar 10 auto’s achter elkaar ons te gemoet. Ik bedoel maar zo onwijs druk als het was. Voor bewijs zie foto’s. Onderweg kwamen we langs een elandenpark. Dat lijkt me wel leuk, ach zei Kees ze komen toch niet te voorschijn en reed door. Grrrr. Later reden we langs nog een en ja hoor bbrbrbrbrnrnrnr reed gewoon weer door. Via de Tom kregen we te horen dat de weg was afgesloten en dat er een alternatieve route zou komen. Deze ging via Helsingborg dus daar hebben we de pont genomen. Een overtocht van 20 minuten. We zijn. Iet op het dek gegaan want het woeide puur. Aan de overkant aan gekomen wilde Tom ons gelijk de boot weer ophebben, maar dat hebben we maar niet gedaan. Blijft geen feest. Dus op naar het hotel. Daar aangekomen de auto gelijk in de garage gezet. Helemaal achteraan. Maar daar kwam een plekje vrij toen wij richting het hotel liepen. Ik moest het plekje bezet houden en Kees haalde de auto. Gauw ingecheckt en Nasr de kamer, daar even een bakkie gedaan en dan naar buiten. Kees wilde helaas niet naar het centrum dus dan maar het vliegveld bekeken. Rooit nergens na. Geen een winkel te ontdekken alleen aankomst en vertrekhallen, dus dat was het ook niet. Dan maar even een rondje om. Bij terug komst in het hotel rond een uur of drie een late lunch genomen. Deze was erg lekker en vulde onwijs. Dan voetbal kijken. Brazilië door. Gerda nam een lekker lang bad en Kees zat op de iPad. Daarna ging Kees nog even poedelen. ‘s Avonds lekker op de kamer gezeten voetballen kijken. Het is nu nog steeds spannend 2-2 dus wie weet weer verlenging.

Ik moet nog even war recht zetten, ik zei dat er een groep reeen op de foto stonden, maar dat is fout. Reeen zijn solitaire dieren een eten dus ook niet in groepen. De kudde waren dus herten.

Tot morgen.