Dag 4 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Kees en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

19 Juni 2018 | Zweden, Ånsta

Vandaag een rustige start. Kees heeft lekker uitgeslapen tot even over tienen. Lekker een bakkie koffie gedaan. Ondertussen heb ik de hengel vis klaar gemaakt. Maar of we gaan vissen? Blinkers vergeten en er zitten hier namelijk snoeken en snoekbaarzen en die vang je nu eenmaal niet met ten en er zitten hier namelijk snoeken en snoekbaarzen en die vang je nu eenmaal niet met ten en er zitten hier namelijk snoeken en snoekbaarzen en die vang je nu eenmaal niet met brood.We zijn even naar het meer gelopen en Kees heeft even de temperatuur getest en die was volgens hem best lekker. Nog even gebruncht en dan op pad. We willen naar Lid. Maar we waren nog geen 300 meter verder of een boom op de weg. Gelukkig was hij niet zo groot dus even aan de kant van de weg gelegd. Heeft het vannacht toch puur gewaaid.Alleen hebbenwij dit niet gemerkt, zo lekker sliepen wij dus. Bocht om en weer een boom alleen deze was iets te groot voor ons dus toch maar even een belletje naar Gustaf en Sandra. Gustaf zou er aankomen met de trekker maar hoe groot was de boom? dus maar even een foto gestuurd. Nadat de boom in stukken was gezaagd kon hij aan de kant van de weg gelegd worden. En wij weer verder. Lid hadden we zo berei. We waren er al door heen. Wel zagen we daar een kudde reeen in een veld staan. De wegen zijn hier eigenlijk grote grindpaden met hier en daar een flinke kuil. Ook zagen we een ree langs de kant van de weg staan, maar die ging er zo snel vandoor had helaas geen tijd voor een foto. Na een tijdje weer terug naar huis, lekker in de zon zitten lezen. ‘s Avonds had Kees gekookt rodekool met aardappeltjes ja in de vakantie koken we meestal om de beurt. Dan weer even voetbal kijken en op hertenjacht. Helaas de wind is hard en waait de verkeerde kant op dus dat wordt geen succes dus maar naar huis. Verder lezen en voetbal kijken.

• 19 Juni 2018 - 20:58

Margreet:

Jammer dat ik verslag niet geheel kan lezen. Misschien dat andere het ook hebben. Wel jammer.

• 19 Juni 2018 - 21:04

Gerda:

Heb het aangepast. Ik had emotieplaatje er tussen en dat kan dus niet.

• 19 Juni 2018 - 21:04

Margreet:

Gelukkig kan nu het verhaal aflezen