Dag 13 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Kees en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Juni 2018 | Zweden, Ånsta

Jeetje wat is het warm vandaag 31 graden. Een dag om aan het meer door te brengen. Gewapend met de hengels liepen wij naar het meer. Gelukkig hadden we drinken mee want je werd er puur dorstig van. Nadat Gerda nog even na gedacht had om te gaan zwemmen zag ze daar in een keer vanaf. Er zwemmen hier grote spinnen in het water en dan ook groot. Wel 5 cm groot!!!!! Ik heb een foto als bewijs, alhoewel je daar de grote misschien niet kan zien. Dus dan maar vissen. Eerste inworp ja weerstand, jee dat is een grote......... en ja hoor een waterlelie. Helaas naar verschillende vruchtloze inworpen er maar mee gestopt. Alleen waterlelies te vangen en opgegeten door de talloze vliegen die er rondvlogen. Kees werd van alle kanten belaagd vooral zijn blote koppie. Na een uurtje de moed en de vliegen opgegeven dan maar naar huis. Daar lekker in de schaduw van de grote boom gezeten en Kees heeft lekker liggen bakken in de zon. Alhoewel hij ook vaak de schaduw in dook. Wel nodigde het mooie weer uit voor een wasje dus dat gedaan om 4 uur was alles al droog. Het klaverjas uurtje werd ook niet overgeslagen en wederom wist Kees ( door de vele roem) weer te winnen. ‘s Avonds weer voetbal gekeken die Belgen toch. ( door WiFi storing vandaag pas van gisteren verzonden)

• 29 Juni 2018 - 12:18

Gerda:

De foto’s zijn niet zo scherp heb ze van de kleine camera overgenomen. Hopelijk kunnen jullie zien dat het inderdaaad kraanvogels zijn. Heb ze helaas niet meer gezien anders had ik ze met de grote camera genomen.

• 29 Juni 2018 - 15:16

Margreet:

Jammer van het vissen zou leuk zijn om een grote vis te vangen. Jullie hebben echt top weer. Wij ook wel daar niet van.