Dag 5 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Ånsta, Zweden van Gerda Boelens - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Kees en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

20 Juni 2018 | Zweden, Ånsta

Wat is dat?????????? ‘s nachts rond een uur of twaalf? Spook uurtje? Wel en luidruchtig spook dan. Maar na goed luisteren waarschijnlijk de zwijnen in het bos. Wat een herrie. We zijn even bij de deur wezen kijken maar niets te zien wel te horen. Dus dan maar gaan slapen. Even later had ik mijn eigen varkentje naast me liggen. Knorknorknor en dan maar zeggen ik snurk niet. Nee, nee. Na een evengoed verkwikkende nachtrust PANIEK!!!!!!!!!
Wat een gekwetter en getjilp, er was een indringer in het bos. En wat bleek een Vlaamse Gaai zat achter de kleine vogeltjes aan. Nou deze lieten dit niet op zich zitten en een groot achtervolging werd ingezet. En ja hoor dag Gaai. Eindelijk rust. Ja dat had je gedacht wat nu weer?? Weer klonken er vreemde kreten in het bos, ben toch maar eens gaan kijken en wat was het..................
Twee kraanvogels die in het veld liepen helaas ze hoorde me en vlogen gelijk weg. Dan maar even lekker in het zonnetje zitten. Het was lekker warm. Na een uurtje kwam er weer wat meer wind dus dan maar even vissen. Helaas er liggen heel veel waterlelies in het meer dus we zaten een paar keer vast. En daar kwam de voorspelde regen dus op naar huis. Daar nog geyatzeet ik won dik!! En dan oo even klaverjassen en wat dacht je??? Juist dik verloren. De rest van de middag gelezen en spelletjes gedaan op de I pad. ‘s Avonds voetbal gekeken en nog war Zweeds opgedaan via de tv. Morgen weer naar de stad we hebben geen brood meer, dus hopelijk na een rustige nacht gaan we weer onder de mensen komen tot morgen.

  • 20 Juni 2018 - 21:37

    Rebecca:

    Wat bijzonder om kraanvogels te zien!

  • 21 Juni 2018 - 05:08

    Margreet:

    Wat een nachtelijke avonturen ik zou oorstoppen in doen. Dat geeft nachtrust.veel plezier in de stad vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Ånsta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2018

Laatste dag

03 Juli 2018

Dag 18

02 Juli 2018

Dag 17

01 Juli 2018

Dag 16

01 Juli 2018

Dag 15
Gerda

Actief sinds 16 Juni 2018
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4779

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: